Transport si retururi

Evora.ro (evora.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • GLS, Livrare in 3-5 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 1.200,00 RON

    0,00 RON … 1.200,00 RON   →   25,00 RON

Livrarea produselor

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile in sistem de curierat „door-to-door”,
pe teritoriul Romaniei sau prin intermediul agentilor Vanzatorului.

Firma de curierat livreaza coletele continand produsele comandate de catre Partener/Cumparator intre orele 09:00 si 16:00, de aceea este necesar
a o adresa de livrare si un numar de telefon pentru a putea fi gasit Partenerul in acest interval de timp. In cazurile comenzilor plasate la sfarsit de saptamana, incepand de vineri dupa ora 13:00, respectiv sambata si duminica, onorarea comenzilor nu va putea fi realizata in 24 ore. Comanda Partenerului in cazul in care produsul comandat este pe stoc, va fi pregatita si efectuata in termen util.

Costul transportului pentru comenzi cu valoarea cuprinsa intre 600-1200 lei (suma include TVA), este de 25 lei (TVA INCLUS), putand varia in functie de greutatea si dimensiunile coletelor. Comenzile cu valoarea peste 1200 lei beneficiaza de livrare gratuita.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni la adresa de livrare dupa ce reuseste sa contacteze cumparatorul. In cazul, in care livrarea nu s-a putut efectua nici dupa o a doua incercare sau daca destinatarul refuza sa accepte expedierea, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, cumparatorul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.


Orice dauna cauzata de transport trebuie anuntata Vanzatorului in termen de maxim 24 ore de la semnarea de primire a coletelor, insotita de imagini ale ambalajului exterior si a produsului deteriorat. In cazul in care ambalajul exterior al coletului prezinta urme de lovituri/ambalaj deteriorat la transport, va rugam sa mentionati acest lucru pe documetul de semnare de primire al coletului. In caz contrar, nu se va putea face o solicitare de daune firmei de transport.

Acceptarea produselor

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la momentul efectuarii platii de catre Cumparator si a semnarii de primire a documentului de transport furnizat de curier
sau a facturii fiscale, in cazul livrarii de catre agentii Vanzatorului.

In cazul livrari
i prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

Acceptarea comenzii este facuta atunci cand Bunurile sunt in stare buna si conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda.

Cumparatorul are dreptul sa solicite returnarea Bunurilor cumparate pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii in termen de 14 zile lucratoare de la data receptionarii coletului, conform O.U.G. 34/2014. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumparatorul va plati diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Garantii

Toate produsele comercializate de catre site-ul
evora.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, prin Legea 449/2003 (modificata si completata prin O.G. nr. 9/2016) si O.G. 21/1992. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si copie dupa factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate cumparatorului fara a i se solutiona garantia.

Garantia se pierde in urmatoarele situatii:

– In cazul interventiilor sau reparatiilor produsului executate de persoane neautorizate;

– In cazul utilizarii produsului pentru alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput si recomandat;

– In cazul nerespectarii de catre
Cumparator a conditiilor de pastrare, utilizare si intretinere prevazute in documentatia care insoteste produsul;

– In cazul deteriorarilor termice, mecanice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, intemperiilor sau neglijentei in utilizare.


Dreptul de retragere si Politica de retur

Nota: Administratorul Evora.ro (evora.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.


Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul la distanta cu Vanzatorul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere este de 14 zile de la data la care Cumparatorul intra in posesia fizica a produselor.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:

Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate;

Produsele care sunt suspectibile a se deteriora sau a expira rapid;

Produsele sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

Produsele care, dupa livrare, potrivit naturii lor, se amesteca inseparabil cu alte elemente.

Obligatiile Vanzatorului

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului,
cu exceptia costurilor de livrare, fara intarziere nejustificata si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Cumparatorului. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Vanzatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Obligatiile Cumparatorului

Cumparatorul returneaza produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract, cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele.

Cumparatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. De asemenea, Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea necorespunzatoarea a acestora. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost cand au fost livrate (intacte, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele si documentele care l-au insotit). In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate care le diminueaza valoarea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu rambursa Cumparatorului intreaga suma pe care a primit-o drept plata din partea acestuia. De asemenea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana rambursarea contravalorii produselor pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate in termenul legal.