Termeni si conditii

Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului Evora.ro (evora.ro).

Site-ul Evora.ro (evora.ro) este operat de societatea COMPANIA DE AMBALAJE IMPEX SRL, cu sediul in Str. RAZOARE, nr. 198, CLUJ, Floresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J12/2347/2015. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.

Administratorul site-ului Evora.ro (evora.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori", “Clienti” sau “Parteneri”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site, nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.

Modalitati de comanda

Doar persoanele juridice pot comanda pe site-ul evora.ro.

Pentru a putea efectua o comanda pe Site, Parenerul trebuie sa fie inregistrat pe site.  Partenerul poate crea un cont nou apasand butonul de „Inregistrare”, si completand datele firmei. Dupa efectuarea inregistrarii, acesta va primi un e-mail de confirmare si va fi contactat telefonic de responsbilul departamentului de Relatii cu Clientii pentru a aduce la cunostinta conditiile de colaboarare. In final Clientul/Partenerul va primi un e-mail de confirmare privind faptul ca cererea a fost acceptata, dupa care Clientul/Partenerul se poate loga pe site-ul www.evora.ro cu adresa de e-mail si parola aleasa. Dupa logare preturile produselor afisate pe site vor putea fi vizualizate.

Suma minima pentru a onora o comanda facuta on-line este de 600 RON (suma include TVA).

Dupa efectuarea celor sus mentionate,
Clientul/Partenerul trebuie sa isi aleaga produsele dorite care se afla pe stoc si sa le puna in „Cosul de cumparaturi”, dupa care trebuie sa finalizeze ”Comanda”, moment in care va primi o notificare automata pe mail.

O comanda se considera plasata de catre Cumparator, dupa primirea din partea Vanzatorului a unui acord telefonic, SMS, email privind disponibilitatea produselor comandate.

Livrarea produselor

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile in sistem de curierat „door-to-door”,
pe teritoriul Romaniei sau prin intermediul agentilor Vanzatorului.

Firma de curierat livreaza coletele continand produsele comandate de catre Partener/Cumparator intre orele 09:00 si 16:00, de aceea este necesar
a o adresa de livrare si un numar de telefon pentru a putea fi gasit Partenerul in acest interval de timp. In cazurile comenzilor plasate la sfarsit de saptamana, incepand de vineri dupa ora 13:00, respectiv sambata si duminica, onorarea comenzilor nu va putea fi realizata in 24 ore. Comanda Partenerului in cazul in care produsul comandat este pe stoc, va fi pregatita si efectuata in termen util.

Costul transportului pentru comenzi cu valoarea cuprinsa intre 600-1200 lei (suma include TVA), este de 25 lei, putand varia in functie de greutatea si dimensiunile coletelor. Comenzile cu valoarea peste 1200 lei beneficiaza de livrare gratuita.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni la adresa de livrare dupa ce reuseste sa contacteze cumparatorul. In cazul, in care livrarea nu s-a putut efectua nici dupa o a doua incercare sau daca destinatarul refuza sa accepte expedierea, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, cumparatorul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

In situatia in care o comanda este returnata ca urmare a faptului ca nu a fost ridicata de la curier, indiferent de motiv, ne rezervam dreptul, de a nu onora o noua comanda decat cu plata anticipata integrala a comenzii respective.

Orice dauna cauzata de transport trebuie anuntata Vanzatorului in termen de maxim 24 ore de la semnarea de primire a coletelor, insotita de imagini ale ambalajului exterior si a produsului deteriorat. In cazul in care ambalajul exterior al coletului prezinta urme de lovituri/ambalaj deteriorat la transport, va rugam sa mentionati acest lucru pe documetul de semnare de primire al coletului. In caz contrar, nu se va putea face o solicitare de daune firmei de transport.

Plata produselor

Preturile produselor sunt specificate in Comanda.

Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata produselor comandate pe Site, conform acestor „Termeni si conditii” se efectueaza ramburs la primirea coletului sau prin transfer bancar.

Plata produselor prin transfer bancar, se face doar in urma unor discutii telefonice intre Cumparator si reprezentantii Vanzatorului prin care se stabileste procedura de transfer.

Acceptare

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la momentul efectuarii platii de catre Cumparator si a semnarii de primire a documentului de transport furnizat de curier
sau a facturii fiscale, in cazul livrarii de catre agentii Vanzatorului.

In cazul livrari
i prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

Acceptarea comenzii este facuta atunci cand Bunurile sunt in stare buna si conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda.

Cumparatorul are dreptul sa solicite returnarea Bunurilor cumparate pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii in termen de 14 zile lucratoare de la data receptionarii coletului, conform O.U.G. 34/2014. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumparatorul va plati diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Garantii

Toate produsele comercializate de catre site-ul
evora.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, prin Legea 449/2003 (modificata si completata prin O.G. nr. 9/2016) si O.G. 21/1992. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile afarente, copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate cumparatorului fara a i se solutiona garantia.

Garantia se pierde in urmatoarele situatii:

– In cazul interventiilor sau reparatiilor produsului executate de persoane neautorizate;

– In cazul utilizarii produsului pentru alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput si recomandat;

– In cazul nerespectarii de catre
Cumparator a conditiilor de pastrare, utilizare si intretinere prevazute in documentatia care insoteste produsul;

– In cazul deteriorarilor termice, mecanice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, intemperiilor sau neglijentei in utilizare.


Dreptul de retragere si Politica de retur

Nota: Administratorul Evora.ro (evora.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.


Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul la distanta cu Vanzatorul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere este de 14 zile de la data la care Cumparatorul intra in posesia fizica a produselor.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:

Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate;

Produsele care sunt suspectibile a se deteriora sau a expira rapid;

Produsele sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

Produsele care, dupa livrare, potrivit naturii lor, se amesteca inseparabil cu alte elemente.

Obligatiile vanzatorului

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului,
cu exceptia costurilor de livrare, fara intarziere nejustificata si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Cumparatorului. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Vanzatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Obligatiile Cumparatorului

Cumparatorul returneaza produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract, cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele.

Cumparatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. De asemenea, Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea necorespunzatoarea a acestora. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost, cand au fost livrate (intacte, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele si documentele care l-au insotit). In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate care le diminueaza valoarea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu rambursa Cumparatorului intreaga suma pe care a primit-o drept plata din partea acestuia. De asemenea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana rambursarea contravalorii produselor pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate in termenul legal.


Informatii privind DEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (in urmatoarele DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

Avand in vedere prevederile O.U.G. 195/2005 – referitoare la protectia mediului, Legea 211/2011 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 34 din O.U.G. 5/2015, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii/cumparatorii vor avea in vedere urmatoarele:


– Clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipiale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
– Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor, de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art. 9 alin. (1) lit. a) din O.U.G. 5/2015 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie.

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.


Drept aplicabil

Prin folosirea site-ului Evora.ro (evora.ro), Cumparatorul/Partenerul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Clienti/Parteneri si Vanzator. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Disponibilitatea serviciului

Administratorul Evora.ro (evora.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Evora.ro (evora.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email office@evora.ro